Zmiany w podatkach wprowadzone przez Prawo i Sprawiedliwość zostały szeroko skrytykowane przez wielu czołowych polityków w naszym kraju. Nie o wszystkich stratach poniesionych w ich skutku wiedzą natomiast Polacy. Burmistrz Chodzieży w województwie wielkopolskim, Jacek Gursz, postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Podjął decyzję o rozpoczęciu akcji informacyjnej mieszkańców, w której informuje, ile miasto straciło po zmianach podatkowych rządu. W mediach społecznościowych opublikował grafiki przedstawiające billboardy, które pojawią się na ulicach Chodzieży.
„Od dziś akcja informująca mieszkańców ile miasto Chodzież straciło na majstrowaniu w podatkach przez PiS. Bilbordy w mieście informują o 15.7 mln strat i o tym z jakich kluczowych inwestycji musiało zrezygnować miasto w tym roku! Akcja finansowana ze środków prywatnych!” – napisał na Twitterze. Grafiki, które można zobaczyć poniżej, mówią nam o tym, iż miasto zmuszone było zrezygnować z remontów: Chodzieskiego Domu Kultury i hotelu, Basenu Delfin, Amfiteatru Miejskiego oraz Budowy pola kampingowego i miejsc dla kamperów na terenie OPTY. Co ciekawe wpis burmistrza skomentowała m.in. Izabela Leszczyna. „Święta prawda‼️ Brawo Panie Burmistrzu” – napisała. Internauci w znacznej większości pochwalili pomysł Grusza i zachęcają władze innych miast do podobnych akcji.
Od dzis akcja informująca mieszkańców ile miasto Chodzież straciło na majstrowaniu w podatkach przez PiS. Bilbordy w mieście informują o 15.7 mln strat i o tym z jakich kluczowych inwestycji musiało zrezygnować miasto w tym roku! Akcja finansowana ze środków prywatnych! pic.twitter.com/MWaxNLi70z
— Jacek Gursz (@JGursz) November 26, 2022
Foto: facebook.com/jacek.gursz, TVP Info/screen
Źródło: twitter.com/JGursz, natemat.pl