Kilka dni temu informowaliśmy o ogromnych wynikach oglądalności programów TVN w 2022 roku, które pozwoliły stanąć stacji na 1. miejscu, tuż nad TVP (2. miejsce) oraz Polsatem (3. miejsce). Portal „wirtualnemedia.pl” donosi teraz o szczegółach oglądalności „Szkła kontaktowego” od TVN24 oraz „W tyle wizji” produkcji TVP Info, czyli programów konkurencyjnych telewizji o podobnej satyrycznej formie, w okresie od 1 września do 12 grudnia 2022 roku. Jak się okazuje i w tym przypadku góruje program TVN-u.
„Wirtualnemedia.pl” powołują się na wyniki Nielsen Audience Measurement. Wynika z nich, iż we wspomnianym okresie średnia oglądalność „Szkła kontaktowego” wynosiła 667 tys. osób, co daje 6,59% wśród ogółu widzów. Jest to wzrost o 80 tys. względem tego samego okresu w 2021 roku. Analogicznie, „W tyle wizji” oglądało 583 tys. widzów, co przełożyło się na 5,29% wśród ogółu. Niestety dla telewizji publicznej nie są to dobre informacje, gdyż oznacza to spadek widzów o 6%. W tym samym okresie w 2021 roku „W tyle wizji” śledziło 589 tys. widzów. „Szkło kontaktowe” wymownie zareagowało na artykuł „Wirtualnych Mediów” na Twitterze. Wspomniany wpis można zobaczyć poniżej.
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 pic.twitter.com/NQ3zJaYSQr
— Szkło Kontaktowe (@SzkKontaktowe) January 7, 2023
Foto: facebook.com/szklokontaktowetvn24
Źródło: twitter.com/SzkKontaktowe, wirtualnemedia.pl