Site icon NetInfo24.pl

„Szkło kontaktowe” TVN24 zdominowało „W tyle wizji” od TVP w 2022 roku. Ogromny wzrost widzów!

Kilka dni temu informowaliśmy o ogromnych wynikach oglądalności programów TVN w 2022 roku, które pozwoliły stanąć stacji na 1. miejscu, tuż nad TVP (2. miejsce) oraz Polsatem (3. miejsce). Portal „wirtualnemedia.pl” donosi teraz o szczegółach oglądalności „Szkła kontaktowego” od TVN24 oraz „W tyle wizji” produkcji TVP Info, czyli programów konkurencyjnych telewizji o podobnej satyrycznej formie, w okresie od 1 września do 12 grudnia 2022 roku. Jak się okazuje i w tym przypadku góruje program TVN-u.

„Wirtualnemedia.pl” powołują się na wyniki Nielsen Audience Measurement. Wynika z nich, iż we wspomnianym okresie średnia oglądalność „Szkła kontaktowego” wynosiła 667 tys. osób, co daje 6,59% wśród ogółu widzów. Jest to wzrost o 80 tys. względem tego samego okresu w 2021 roku. Analogicznie, „W tyle wizji” oglądało 583 tys. widzów, co przełożyło się na 5,29% wśród ogółu. Niestety dla telewizji publicznej nie są to dobre informacje, gdyż oznacza to spadek widzów o 6%. W tym samym okresie w 2021 roku „W tyle wizji” śledziło 589 tys. widzów. „Szkło kontaktowe” wymownie zareagowało na artykuł „Wirtualnych Mediów” na Twitterze. Wspomniany wpis można zobaczyć poniżej.

Czytaj dalej
Please enable JavaScript for this form to work.

Foto: facebook.com/szklokontaktowetvn24
Źródło: twitter.com/SzkKontaktowe, wirtualnemedia.pl

Exit mobile version