Kajdanowicz zaskoczył widzów na koniec „Faktów”. Przekazał zdumiewającą wiadomość, to ogromny sukces TVN!

Nie jest tajemnicą, iż głównie stacje telewizyjne w naszym kraju toczą nieustanną wojnę o widza. Największe szpile wbijają sobie natomiast TVN oraz Telewizja Polska, gdyż to te stacje najczęściej wybierają Polacy. Podczas „Faktów” z 1 marca prowadzący Grzegorz Kajdanowicz tuż przed zakończeniem wspomnianego wydania zwrócił się wprost do widzów, gdzie przekazał wyniki oglądalności stacji telewizyjnych w Polsce w lutym. TVN ponownie znalazło się na miejscu pierwszym.

Od dawna, pierwszy dzień każdego miesiąca to jest ten moment, kiedy możemy powiedzieć o wynikach bardzo dobrej oglądalności „Faktów” i TVN24. I podziękować państwu” – powiedział dziennikarz, po czym na ekranie pojawiła się grafika przedstawiająca poszczególne wyniki oglądalności głównych stacji telewizyjnych w naszym kraju, czyli TVN, TVP oraz Polsat. „W lutym średnio każdego dnia „Fakty” oglądało prawie 2 940 000 widzów. Byliśmy numerem 1. A jeśli chodzi o stacje informacyjne, to na 1-szym miejscu jest TVN24 z udziałem w rynku 4,84%. Liderem wśród portali stacji telewizyjnych jest tvn24.pl” – dodał Kajdanowicz.

Wydania  „Wiadomości” TVP w lutym śledziło średnio 2 650 000 widzów, co dało telewizji publicznej drugie miejsce, a „Wydarzenia” Polsatu, który zajął na podium miejsce trzecie, śledziło natomiast niecałe 2 miliony Polaków. Jeśli chodzi o stacje informacyjne, to drugie miejsce zajęło TVP Info z udziałem w rynku 4,82%. Trzecie ponownie przypadło Polsat News z udziałem w rynku 1,70%. Warto dodać, iż jest to kolejny sukces TVN nad resztą stacji telewizyjnych. Przypomnijmy, TVN w 2022 roku zgromadził największą oglądalność wśród ogółu widzów, gdyż wyniosła ona 5,63%, podczas gdy TVP zgromadziło ich 5,14%. Podobnie, jeśli chodzi o „W tyle wizji” TVP oraz „Szkło kontaktowe” TVN-u. Tutaj ponownie telewizja publiczna musi uznać wyższość swojej konkurencyjnej stacji, gdyż „Szkło” od 1 września do 12 grudnia 2022 roku zgromadziło średnio 667 tys. osób na odcinek. „W tyle wizji” w tym samym okresie oglądało natomiast 583 tys. widzów.

Czytaj dalej

Foto: TVN24/kadr
Źródło: fakty.tvn24.pl, wirtualnemedia.pl